خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

شارژ سیم کارت دوستان (به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زودی)
• اگر مایل باشید میکروسیم خریداری شده، توسط شرکت پست به شما تحویل گردد، مبلغ ۴۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پستی به قیمت میکروسیم اضافه خواهد شد.
وب سایت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
برای شارژ سیم کارت دوستان کافیست به روش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زیر عمل کنید:
• شما مشترکین ایرانسل که دارای گوشی*های نسل جدید بوده ولی پیشتر یکی از سیم کارت*های معمولی ایرانسل را خریداری نموده*اید نیز می*توانید از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل و یا یکی از فروشندگان مجاز این شرکت، برای تغییر نوع سیم*کارت خود درخواست داده و سیم کارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید تهیه نمایید.
قیمت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انواع این سیم کارت*های نسل جدید به شرح زیر می*باشد:
• پیشواز های چرخشی داغ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و متنوع
لطفا توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه، به صورت خودکار توسط سیستم انتخاب خواهد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شد.
در ادامه ارائه امکانات متنوع و جذاب در سرویس آهنگ پیشواز، شرکت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل به مناسبت جشنواره تابستان ۹۰ ، یک قابلیت بسیار جذاب دیگر را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار داده است. این قابلیت جدید، «پیشوازهای چرخشی» نام دارد.
یک خبر خوب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که از مدل*های پیشرفته گوشی*های تلفن همراه استفاده می*کنید...
بر اساس این قابلیت شما می*توانید به جای سفارش چند کد آهنگ، یک کد آهنگ را سفارش داده و در طول ۳۰ روز به جای یک آهنگ از تعداد متنوعی آهنگ پیشواز برخوردار شوید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
مسابقات پیامکی ویترین ایرانسل به همراه جوایز ارزنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و نفیس!
نسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید سیم کارت
• در طی جشنواره تابستان ۹۰، ۶ مسابقه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیامکی جذاب و هیجان انگیز برگزار خواهد شد.
مراکز خدمات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
در جشنواره تابستان ۹۰ ایرانسل، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک قابلیت جدید به مجموعه متنوع خدمات شارژ سیم کارت ایرانسل افزوده خواهد شد. بر اساس این قابلیت، شما قادر خواهید بود سیم کارت دوستان*تان را از طریق گوشی خود شارژ کنید. ممکن است دوستان شما در شرایطی قرار گیرند که به عابر بانک، کارت شارژ و ... دسترسی نداشته باشند و این شما باشید که به جای آنان سیم کارت*شان را شارژ کنید.
• پیشواز های چرخشی از آلبوم های جذاب ویترین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
• بهای ارسال هر پیام کوتاه جهت شرکت در مسابقه متفاوت بوده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اما به طور معمول ۷۵۰ ریال است.
شما می توانید با مراجعه به لینک آهنگ پیشواز در وب سایت ایرانسل، «پیشواز های چرخشی» خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را مشاهده و دریافت کنید:
فروشندگان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مجاز ایرانسل
توجه: بهای استفاده از پیشواز های چرخشی ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای یک دوره یک ماهه ۵۰۰۰ ریال است.
• مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز ایرانسل، با حضور نمایندگان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محترم دادستان کل کشور و اداره محترم بازگانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرنگاران صورت پذیرفته و خواهد پذیرفت. اسامی برندگان قرعه کشی های ایرانسل، از طریق سایت [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] اعلام می شود.
ر طول جشنواره تابستان ۹۰، ایرانسل با برگزاری مسابقات پیامکی، هدایای ارزنده*ای را به برندگان هر مسابقه اهدا خواهد کرد.این مسابقات بر اساس طرح سوال از مشترکین و ارسال پاسخ از سوی شما برگزار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده و در انتها، به تعدادی از برندگانی که به قید قرعه انتخاب شده اند، جوایز نفیسی اهدا می*گردد.
به عنوان مثال شما می*توانید به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، یک «پیشواز چرخشی» ویژه این ایام را خریداری کنید که دعای ماه مبارک رمضان را به صورت روزانه تغییر داده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و هر روز تماس گیرندگان شما، شنونده دعای ماه مبارک رمضان ویژه همان روز باشند.
• پیشواز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های چرخشی خوانندگان محبوب
توجه: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
• برای کسب اطلاعات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بیشتر و جزئیات نحوه شرکت در مسابقه های ویترین به پورتال این سرویس در سایت ایرانسل مراجعه کنید.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهترین و آخرین پیشواز های چرخشی: پاپ، سنتی ، مذهبی و ...
بر اساس این سرویس شما می*توانید در تماس با تلفن گویای ویترین و پیگیری راهنمای صوتی آن بخشی از زنگ*های تلفن موجود در ویترین را به مدت یک دقیقه و به صورت رایگان گوش کرده و در نهایت زنگ مورد نظرتان را سفارش دهید. همچنین می*توانید از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این تلفن گویا برای شنیدن محصولات صوتی دیگر ویترین از جمله داستان*ها، فال حافظ و ... استفاده کنید و در صورت تمایل، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
با توجه به اینکه استفاده از نسل جدید گوشی*های تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم کارت*های مناسب این دستگاه*ها در سایز کوچکتر است، شرکت ایرانسل در جشنواره تابستان ۹۰ «میکروسیم»های ویژه خود را در اندازه کوچک و سازگار با گوشی*ها و ابزارهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نسل جدیدی همچونiPad ،iPhone و ... در دسترس شما کاربران عزیز و علاقه*مندان فناوری*های جدید قرار داده است و شما میتوانید از روش های زیر این محصول را تهیه کنید:
پیشواز های چرخشی ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (جدید)
میکروسیم های ایرانسل! (جدید) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ویترین ایرانسل در جشنواره تابستان امکان استفاده از تلفن گویا را در اختیار مشترکین خود قرار داده است تا از طریق این سرویس و پس از تماس با شماره ۷۸۸، زنگ*های تلفن و محصولات صوتی ویترین را شنیده و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در صورت تمایل دریافت کنند.
تلفن گویای ویترین ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (به زودی)
همچنین در صورتی که سیم کارت شما در گوشی هایی قرار دارد که به دلایلی امکان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ از طریق آنها برای شما مقدور نیست، با استفاده از این سرویس می توانید سیم کارت خود را شارژ کنید.
توجه: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: